loading

Závazná přihláška Infotherma 2025

Závazná přihláška Infotherma 2025

Registrační poplatek  5.900 Kč

Registrační poplatek zahrnuje:

  • 2 vstupenky do V.I.P. zóny
  • 2 vstupenky na raut s vystavovateli a hosty v hodnotě 1.200 Kč
  • zveřejnění údajů o firme na informačních panelech
  • wi-fi připojení
  • zápis na webových stránkach do katalogu firem
  • parkovací průkaz pro jedno vozidlo v areálu výstaviště
  • odkaz na volné vstupenky na výstavu pro obchodní partnery a hosty
  • zveřejnění údajů o firme na informačních panelech
  • každodenní úklid stánku
  • označení vystavovatelů
Registrační poplatek bude zahrnut do zálohové faktury, kterou vystaví pořadatel po obdržení závazné přihlášky. Za spoluvystavovatele se registrační poplatek nehradí.

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Oborové členění

Bezplatné zveřejnění údajů ve výstavním katalogu na internetu

Placené doplňující informace o Vaší firmě do výstavního katalogu - 1 řádek - 75 znaků - 350 Kč

Oborové členění

Objednání volné plochy nebo stánku

Závazně objednáváme

VÝSTAVNÍ PLOCHA VČETNĚ VÝSTAVBY STÁNKU

Závazně objednáváme výstavbu typového stánku včetně výstavní plochy
Cena stavby stánku zahrnuje:

  • Obvodové stěny a příčky stánku z bílých panelů (Octanorm 100 x 250 cm, Combi 100 x 250 cm)
  • Stropní rastr, límec pro označení Vaší expozice – výška 40 cm, koberec – dle vzorníku
  • 2 – 7 bodových svítidel dle velikosti stánku
  • Elektrickou přípojku 230V do 3Kw včetně spotřeby
  • Uzamykatelné zázemí dle velikosti stánku:
    6 – 9 m2 velikost zázemí 1 x 1 m (1 bodové světlo, uzamykatelné dveře)
    12 – 16 m2 velikost zázemí 2 x 1 m (1 bodové světlo, uzamykatelné dveře)
    18 – 25 m2 velikost zázemí 2 x2 m (1 bodové světlo, uzamykatelné dveře)
  • Pult výška 110 délka 100 x šířka 50 cm
  • Požadujeme příplatek za:

Plocha: 4 m2
Cena: 16.500,- Kč
Cena zahrnuje:
– stavbu stánku dle nákresu
– pronájem výstavní plochy
– límec včetně grafiky
– koberec
– el .přípojku 230 V do 3 kW
– 1 x bodové světlo
– zázemí 1x1m, uzamykatelné dveře

Plocha: 6 m2
Cena: 24.600,- Kč
Cena zahrnuje:
– stavbu stánku dle nákresu
– pronájem výstavní plochy
– límec včetně grafiky
– pult výška 110 (d100 x š50)
– koberec
– el. přípojku 230 V do 3 kW
– 4x bodová světla
– zázemí 1x1m, uzamykatelné dveře + jednací pult

Plocha: 8 m2
Cena: 30.900,- Kč
Cena zahrnuje:
– stavbu stánku dle nákresu
– pronájem výstavní plochy
– límec včetně grafiky
– pult výška 110 (d100 x š50)
– koberec
– el. přípojku 230 V do 3 kW
– 4x bodová světla
– zázemí 1x1m, uzamykatelné dveře + jednací pult

Plocha: 9 m2
Cena: 33.900,- Kč
Cena zahrnuje:
– stavbu stánku dle nákresu
– pronájem výstavní plochy
– límec včetně grafiky
– pult výška 110 (d100 x š50)
– koberec
– el. přípojku 230 V do 3 kW
– 4x bodová světla
– zázemí 1x1m, uzamykatelné dveře + jednací pult

Plocha: 12 m2
Cena: 43.900,- Kč
Cena zahrnuje:
– stavbu stánku dle nákresu
– pronájem výstavní plochy
– límec včetně grafiky
– pult výška 110 (d100 x š50)
– koberec
– el. přípojku 230 V do 3 kW
– 5x bodová světla
– zázemí 2x1m, uzamykatelné dveře + jednací pult


Plocha: 15 m2
Cena: 55.900,- Kč
Cena zahrnuje:
– stavbu stánku dle nákresu
– pronájem výstavní plochy
– límec včetně grafiky
– koberec
– pult výška 110 (d100 x š50)
– el. přípojky 2x 230 V do 3 kW
– 6x bodová světla
– zázemí 2x1m, uzamykatelné dveře + jednací pult


Plocha: 25 m2
Cena: 92.500,- Kč
Cena zahrnuje:
– stavbu stánku dle nákresu
– pronájem výstavní plochy
– límec včetně grafiky
– koberec
– pult výška 110 (d100 x š50)
– el. přípojky 2x 230 V do 3 kW
– 7x bodová světla
– zázemí 2x2m, uzamykatelné dveře + jednací pult

výstavba atypického stánku včetně výstavní plochy
Cena: individuální kalkulace na základě Vašich požadavků.

Minimální výstavní plocha 4 m2.


A. VNITŘNÍ VOLNÁ VÝSTAVNÍ PLOCHA

(pro vystavovatele, kteří si sami zajistí stavbu stánku)
1 m2/ 2.390 Kč nad 100m2 1.190 Kč

Povinností vystavovatele je mít výstavní stánek. Každý vystavovatel, který si stavbu stánku zajišťuje vlastními prostředky, případně prostřednictvím reklamní či realizační agentury, je povinen zaslat pořadateli k odsouhlasení návrh své expozice, nejpozději do 10.12.2024.

B. VENKOVNÍ VOLNÁ VÝSTAVNÍ PLOCHA

1 m2/890,- Kč

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Doplňující požadavky

Doplňující požadavky k objednané volné ploše, anebo k dovybavení objednaného stánku

Cena je zobrazena pod každým polem

pro firmy, které si objednaly pouze volnou plochu 790,-Kč/m2 podklady zašlete na e-mail: info@infotherma.cz
Individuální kalkulace na základě Vašeho požadavku
2.900,- Kč
990,- Kč
5.500,- Kč
7.500,- Kč
9.500,- Kč
11.500,- Kč
1.500,- Kč
230,- Kč / ks
390,- Kč / ks
990,- Kč / ks
2.700,- Kč / ks
2.025,- Kč / ks
1.620,- Kč / ks
1.300,- Kč / ks
890,- Kč / ks
950,- Kč / ks
170,- Kč / m2
790,- Kč / ks
670,- Kč / ks
590,- Kč / ks
790,- Kč / ks
390,- Kč / ks
450,- Kč / ks
490,- Kč / ks
230,- Kč / ks
230,- Kč / ks
450,- Kč / ks
890,- Kč / ks
150,- Kč / ks
150,- Kč / ks
400,- Kč / ks
140,- Kč / ks
190,- Kč

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Doplňkové služby

Doplňkové služby

Název exponátu a jeho rozměr:
Cena zahrnuje pronájem výstavního panelu a zásobníku na prospekty. Vystavovatel si na připravený panel sám realizuje grafiku.
Cena zahrnuje pronájem výstavního panelu a zásobníku na prospekty. Realizace grafiky pořadatelem z Vámi dodaných podkladů.

Propagace firmy na webu, sociálních sítích a obrazovkách na výstavišti
při konání výstavy INFOTHERMA 2025

390,- Kč / ks
270,- Kč / ks
Téma přednášky:

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Partnerský program

Partnerský program Infotherma 2025

BRONZ partner
  • Tisk firemního ROLL UP 2 x 1 m z dodaných podkladků a jeho umístění na výstavišti
  • Příprava grafiky pro web, sociální sítě a obrazovku na výstavišti (v ceně 1 korekce)
  • Umístění firemního loga v záložce BRONZ partner výstavy na novém webu INFOTHERMA 2025
  • Příprava 50 Ks belgických pralinek (50 g) s firemním potiskem partnera
  • 5 x volný vstup do V.I.P. zóny na výstavišti
SILVER partner
  • Tisk firemního ROLL UP 2 x 1 m z dodaných podkladků a jeho umístění na výstavišti
  • Příprava grafiky pro web, sociální sítě a obrazovku na výstavišti (v ceně 2 korekce)
  • Prezentace firmy na panelu 250 x 100 cm a zásobníku na prospekty v prostoru spojovací chodby mezi pavilony včetně realizace grafiky
  • Umístění firemního loga v záložce SILVER partner výstavy na novém webu INFOTHERMA 2025
  • Příprava 80 Ks belgických pralinek (50 g) s firemním potiskem partnera
  • 10 x volný vstup do V.I.P. zóny na výstavišti
GOLD partner
  • Prezentace firemního loga na billboardech INFOTHERMA 2025 (50 Ks po celé ČR)
  • Tisk firemního ROLL UP 2 x 1 m z dodaných podkladků a jeho umístění na výstavišti
  • Příprava grafiky pro web, sociální sítě a obrazovku na výstavišti (v ceně 3 korekce)
  • Prezentace firmy na panelu 250 x 100 cm a zásobníku na prospekty v prostoru spojovací chodby mezi pavilony včetně realizace grafiky
  • Firemní polep okna v prostoru INFOTHERMA 2025 CHILL OUT zóny z dodaných podkladů
  • Navigační systém na výstavišti s identifikací stánku partnera
  • Přednostní právo článku v INFOTHERMA Newsletru leden 2025
  • Umístění firemního loga v záložce GOLD partner výstavy na novém webu INFOTHERMA 2025
  • Příprava 100 Ks belgických pralinek (50 g) s firemním potiskem partnera
  • 10 x volný vstup do V.I.P. zóny na výstavišti
  • 2 x volný vstup na raut na Slezkoostravském hradě
GENERÁLNÍ partner
  • Pro cenu a podmínky, prosím kontaktujte info@infotherma.cz

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Závazné podmínky

Závazné podmínky pro účast na 30. ročníku mezinárodní výstavy INFOTHERMA 2025 - Výstaviště Černá louka Ostrava 20.1.-23.1.2025

Přihlášky zaslané pořadateli (Agentuře lnforpres, s.r.o.) jsou pro vystavovatele závazné. Pořadatel rozhoduje o přijetí, krácení nebo odmítnutí přihlášky, aniž by byl povinen své rozhodnutí zdůvodňovat. Vystavovatel je povinen uvést do závazné přihlášky všechny spoluvystavující firmy a bezpodmínečně dodržet oborové členění výstavy. Exponáty a propagační materiály, které neodpovídají oborovému členění nebo nebudou před zahájením výstavy dodatečně odsouhlaseny pořadatelem výstavy, budou z výstavy vyloučeny.

Pro montážní firmy a vystavovatele jsou závazné technicko – bezpečnostní předpisy a Organizační pokyny k výstavě. V případě jejich nedodržení, nepovolí pořadatel provoz stánku. Nástěnné hydranty, požární hlásiče, hasicí přístroje a jiné zařízení zajišťující bezpečnost nesmějí být zastavěny. Zásahy do objektu jsou zakázány. Architektonické ztvárnění a provoz expozice nesmí rušit nebo omezovat okolní expozice. Vystavovatel, jehož expozice přesahuje výšku 250 cm a sousedí se zadní nebo boční stěnou okolních stánků je povinen stěnu nad výšku 250 cm pojmout stavebně a graficky neutrálně (bez jakýchkoliv reklam). Vystavovatel je oprávněn propagovat své výrobky a služby pouze ve vlastní expozici, nebo jinou objednanou prezentací. Není povolena distribuce letáků a propagačních materiálů mimo svůj stánek, anebo k tomu určenou a objednanou pozici. Pro předvádění výrobků ve výstavních objektech v chodu, je vystavovatel povinen se dohodnout s pořadatelem výstavy. V celém objektu je přísný zákaz kouření a manipulace s otevřeným ohněm (při montáži je možná práce pouze s ručním nářadím s funkčním odsáváním). Je zakázáno samovolně připojovat expozice na el. proud i vodu (napojení Vám zajistí pracovníci výstaviště). Je zakázáno používat textilní lepící pásky. Při lepení koberců je nutné používat pod oboustranně lepicí

pásku, pásku papírovou. Firmy jsou povinny po skončení výstavy předat očištěnou a nepoškozenou výstavní plochu pořadateli. Každé poškození výstavní plochy, objektu, objednaného výstavního stánku, zařízení a vybavení pořadatele je vystavovatel povinen uvést do původního stavu, nebo při poškození poskytnout peněžitou úhradu. Není dovoleno jakékoliv zavěšování exponátů a poutačů na konstrukce haly. Firmám, které mají objednaný přívod vody a odpadu, bude zprovozněn každý den výstavy od 9.00 hod. a uzavřen každý den výstavy v 18 hod, ve čtvrtek v 16 hod. Po dobu montáže nebude přívod vody a odpadu v provozu.

 

Vystavovatelé, kteří si zajišťují výstavbu stánku sami, jsou povinni:

  • zaslat pořadateli k odsouhlasení návrh své expozice, vystavovatel plně odpovídá za činnost realizační firmy (dodržování technicko – bezpečnostních předpisů, organizačních pokynů k výstavě a termínů montáže a demontáže)
  • přívod elektro a vody je vystavovatel povinen objednat u pořadatele
  • revizní zprávu elektro provede revizní technik Výstaviště Černá louka Ostrava. Cena je již zahrnuta v ceně el.přípojky
  • u patrových stánků a expozic vyšších, než jsou 3 m je nutné předložit s projektem statický výpočet
  • pro stavbu expozic mohou být použity pouze nehořlavé materiály, nebo materiály s nehořlavou úpravou

Po obdržení závazné přihlášky bude vystavovateli vystavena zálohová faktura za objednané služby a pronájem výstavních ploch. Vystavovatel je povinen provést její úhradu v předepsaném termínu. Při nesplnění této povinnosti má pořadatel právo stornovat vystavovateli účast na výstavě. Pořadatel může bez souhlasu vystavovatele rozhodnout o změně lokality stánku, o této skutečnosti vystavovatele ihned vyrozumí.

V případě zrušení účasti ze strany vystavovatele v termínu do 1.11. 2024 bude činit stornovací poplatek 50 %,
po tomto termínu bude činit stornovací poplatek 100 %.

Pořadatel nezodpovídá vystavovateli ani jeho spoluvystavovatelům za ztrátu, zničení či jakékoliv poškození výstavních exponátů, vybavení a zařízení stánků, techniky pro zajištění chodu expozice, odložené věci na stánku bez ohledu na to, zda se odcizení, zničení či jiné poškození stalo před zahájením, během či po skončení výstavy. Vystavovatel je povinen k tomuto účelu uzavřít pojištění.

V případě, že pořadatel nemůže v důsledku jím nezaviněných okolností (vis maior – např. živelná pohroma, epidemie, úřední zákaz) zahájit a konat výstavu či zajistit smluvenou dobu trvání výstavy, nebo zajistit výstavu na celé smluvené výstavní ploše, sdělí tuto skutečnost ihned vystavovateli, kterému tímto nepřísluší nárok na náhradu vzniklých škod. Pořadatel je oprávněn použít již vystavovatelem uhrazenou platbu za výstavu na úhradu vynaložených nákladů spojených s přípravou a organizací výstavy. Veškeré závazky pořadatele, které vyplývají z uzavřené smlouvy o účasti vystavovatele na výstavě, v tomto případě zanikají.

Budování expozic a instalace exponátů:
15. 1. 2025 od 8.00 hod. do 18.00 hod.
16. 1. 2025 od 8.00 hod. do 18.00 hod.
17. 1. 2025 od 8.00 hod. do 18.00 hod.
18. 1. 2025 od 8.00 hod. do 18.00 hod.
19. 1. 2025 od 8.00 hod. do 18.00 hod.

Demontáž expozic a odvoz exponátů:
23. 1. 2025 od 16.15 hod. do 24.00 hod.
24. 1. 2024 od 7.00 hod. do 13.00 hod.

Návoz a dovoz exponátů, montáž a demontáž stánků se řídí pokyny pořadatele. Vystavovatel je povinen ukončit instalaci expozice v termínu stanoveném pořadatelem. Není přípustné demontovat expozici a odvážet exponáty během konání výstavy.

Agentura lnforpres, s.r.o. zpracovává údaje vystavovatele v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/6/9 ze dne 27.4.2016 – Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen GDPR. Agentura lnforpres, s.r.o. je oprávněna ke zpracování, uložení a bezpečnému uchování osobních údajů získaných od vystavovatele za účelem řádného zajištění výstavy, které se vystavovatel účastní, k čemuž mu vystavovatel uděluje souhlas.

Účastníci výstavy odesláním přihlášky potvrzují, že jsou řádně seznámeni a souhlasí s výše uvedenými podmínkami.
reCAPTCHA is required.

Agentura INFORPRES, s.r.o. Riegrova 857, 738 02 Frýdek- Místek, DlČ:CZ26832721, IČO:26832721, www.infotherma.cz
e-mail: info@infotherma.cz, tel.: 00420 737 169 106